Rumpgnid

Dear Diary


För två år sen när jag gick i 5:an så skröt jag mot en kille i min klass (på skojj) med att jag kunde spela trummor på hard på rockband. Och så lutade jag mig framåt, vickade på rumpan och backade samtidigt bakåt, och sa "Ha ha ha ha". Jag backade tills jag stötte emot något, och jag trodde det var min kompis, så jag fortsatte vicka på rumpan. Sen sa jag "Sabrina" (min kompis) men hon svarade mig inte, så jag sa det lite högre, men hon svarade fortfarande inte och kollade jag bak och skrek "SAAABRINA!!" och såg sen att det inte var hon som stod bakom mig, utan det var en kille (som väntade på killen jag skröt mot) som gick i 6:an som jag hade stått och gnuggat rumpan mot! Jag fick panik och sprang ner för trappan där min kompis stod och asgarva!Gud var skämdes, och han har inte pratat mig sen dess, och nu går jag i 7:an och han i 8:an och han har skåp PRECIS bredvid mig. Och nu säger en av hans kompisar hela tiden "Cassandra, Cassandra!" (mitt namn) varje gång jag ser dom typ.Nu har jag lärt mig att alltid kolla vem som står bakom mig, men jag kollar aldrig vem som står framför mig.

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0