Lursmygar'n

Dear diary

Jag lyssnar alltid på musik på lektionerna. En gång på svenskan satt alla helt tysta och jobbade på att skriva en novell. Helt plötsligt känner jag hur jag måste fisa och jag vet att jag inte kan hålla den inne så jag försöker göra en smygare och jag tror jag lyckas eftersom att jag inte hör något själv. Så då sitter jag där och små ler lite för att ingen har hört mig. Då hör jag i hörluren hur min kompis som satt på andra sidan rummet skrev till mig på skype där det stod "prutta du precis?" då vänder jag mig om och ser hur alla tittar på sig och börjar driva om att de luktar och så. Snacka om att man aldrig ska försöka göra en smygare när man har hörlurar på sig...

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0