Hämnden är ljuv

Dear diary

Jag & min syster hade bråkat, hon hade självklart fått medhåll av våran mamma vilket gjorde mig helt vansinnig! Jag satt och funderade på en riktigt bra hämnd för att det tyckte jag att hon skulle ha. Uppe i köket låg, väldigt lämpligt, hennes tandställningsgom som hon hade på nätterna. Jag kände djävulshornen växa ut ur min panna och hur jag skrattade som en elak häxa. Jag tog en kniv ut besticklådan och skred till verket. Inställningarna på tandställningen blev aldrig densamma. Kvällen kom och syrran skulle sätta in gommen för natten. Hon fick knappt dit den och hon hade ont hela natten. Av fick hon knappt heller. Jag var nöjd.

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0