förlåt mig

Dear Diary

Vi var 16 år, hade falskleg och hade varit ute på krogen. Var kvar till stängning, jag och två tjejkompisar var påväg hem. Juldagen, 07.00. Vi hade haft sjukt kul och på vägen hem fick vi för oss att vandalisera bilar. En stackare hade parkerat sin nya Saab utanför lägenhetsporten in till min kompis lägenhet. Dyngraka som vi var fick vi för oss att bajsa på bilen. (vet absolut inte var idéen kom ifrån?!) Min kompis satte sig på motorhuven, jag tryckte ner fingrarna i halsen och gjorde även en spya över hela huven. Till sist kletade vi in bilen i Toblerone. Förlåt säger jag nu, så här fem år efter till dig som fick skölja bort det. Bara äckligt. Det mest konstiga jag gjort tror jag, men i efterhand har jag konstigt nog inte garvat så mycket heller. Vettet var definitivt på semester. Men vad göre om 100 år? Nada.

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0