Vem är du?

Dear Diary

På min skolavslutning i nian så kom det fram en tant med en blombukett och jag tänkte "hon har säkert gått till fel person eller så är det någon gammal mormors mormor typ". Jag stod inte ut att ta emot blommor från någon jag inte visste vem det var och frågade "får jag fråga vem du är?". Till svar fick jag ” jag är din pojkväns mormor”. Herregud, vi hade varit tillsammans i ett år när detta hände, fruktansvärt pinsamt för mig att jag inte kände igen henne efter att vi firat jul ihop och stått på varandra ett antal gånger...

Over & out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilken härlig blogg du har.

Kolla gärna in min blogg om du har tid där du också kan anmäla dig till måndagsbloggen. Mer info om det står på måndagsblogg inlägget.



Ha en superdag!

2010-12-08 @ 15:19:02
URL: http://madelenesfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0