Trängas i busskön

Dear Diary

Jag och min kompis skulle åka hem med Swebus, min kompis tog min väska och gick för att lägga in den i bagageluckan. Jag gick och ställde mig i busskön, men det gick ganska långsamt och jag bestämde mig för att trängas lite, när jag börjar gå ställer det sig en skitsnygg kille i vägen, som jag självklart går in i, han tittar på mig och går sedan och ställer sig någon annanstans. Jag tränger mig fram lite till, helt plötsligt skriker någon något bakom mig, lättskrämd som jag är hoppar jag rakt upp i luften och skriker. När jag har lugnat ner mig hör jag hur någon skrattar bredvid mig, jag vänder mig om och där står den skit snygga killen! Jag fick väl vad jag förtjänade..

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0