Inte längre en prins

Dear Diary

Hade börjat prata med mitt ex som undrade om jag ville bli hans kk. Vi båda var ju singlar så jag tänkte att jag kan ju alltid åka och träffa honom och se hur han är. Så vi bestämde oss för att träffas i ett köpcentrum i närheten. Min förväntning var att se ett sött och perfekt pojkansikte, precis som jag minns det. Till min förvåning var detta söta pojkansikte nu täckt med acne. Jag fick sådan chock så jag kände att jag var tvungen att berätta för en vän. Slår iväg ett sms som löd ungefär "träffade ***** och han har typ acne i hela ansiktet, haha". Plötsligt fick mitt ex ett telefonsamtal och gick iväg en liten bit och bad mig vänta. Jag började tänka att min vän var lite seg på att svara så jag gick in och kollade utkorgen i mobilen och då såg jag. Smset var skickat till mitt ex. SÅ pinsamt, skämdes något enormt! Jag fick ett svar tillbaka av honom där det stod "ditt jävla äckel". Jag tror att han kanske blev lite ledsen och skulle nog skämmas ihjäl om jag träffade på honom idag!

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0