En röd julafton

Dear Diary

Vi firade jul med familjen, mamma, mormor, morfar, moster, syrran & jag. Under julen så hade jag min allra första pojkvän, vi sitter och öppnar paketen (vi brukar öppna ett åt gången så alla får titta).  Det blir min tur och det är paketet från min pojkvän, jag öppnar det och ser vad som ligger inuti; ett par röda spetstrosor. Jag tittar upp med en konstig min och antyder att jag inte vill visa. Då säger alla ”jo kom igen du måste visa nu”. Den som tjatar mest är mormor. Jag blir ju så illa tvungen att visa upp de röda spetstrosorna, detta resulterar i en skrattepidemi från alla och ett tomatrött ansikte som jag var ägare till.

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0