Vin & sugrör

Dear Diary

För ett tag sen var jag på en fest, vi hade druckit vin ur flaska med sugrör vilket gjorde att vi blev ganska ordentligt fulla och hade dessutom ätit kinamat. Väl framme hos killen som hade festen var jag ganska packad och det snurrade rejält i huvudet. Han såg så konstig ut tyckte jag så jag frågade "Är du utvecklingsstöd eller"? Han blev inte jätteglad men jag fick komma in i allafall. Efter ett tag började jag må väldigt dåligt och gick i deras bastu och spydde upp all kinamat där inne. Eftersom jag både förolämpat honom OCH spytt i hans bastu så smet sedan tyst och försynt ifrån festen.

Over & out


Kommentarer
Postat av: m'

va roligt:D

2010-11-25 @ 15:37:08
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0