utegångsförbud

kära dagbok

var hemma hon en kompis tillsammans med två till och kollade på film. råkade somna under filmen och vaknade vid tre när jag skulle vart hemma senast klockan ett. jag har självklart ganska många missade samtal från mamma så jag halvspringer hem tillsammans med tjejkompisen och bestämmer på vägen att messa när man kommit hem. smart som jag är sätter jag då mobilen på ljudlös så mamma inte ska vakna av den. kommer  äntligen hem och i hallen står ingen annan än mamma. hon är as-arg och ber att få kolla på min mobil, hon tror jag har stängt av ljudet för att inte höra när hon ringer så jag ger henne min förklaring som är sann och hon tror självklart inte på den. Fick utegångsförbud för första gången i mitt liv den gången

over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0