toalett"stol"

Dear Diary

En gång satt jag hos en kompis och hade druckit friskt med vin. vi gick ut på ett ställe och jag fick för mig att dricka ännu mer med en kompis som va hemma på besök. Givetvis blev jag jättefull och skulle hem till en polare för att sova men kom inte längre än innanför dörren när jag tog av mig alla kläderna och skulle kissa. Saken var bara det att jag va så full så jag visste inte vad jag gjorde så jag kissade i hallen istället. Min kompis sa då till mig att jag skulle skärpa mig och sätta mig ned på toan istället. Full som jag va så trodde jag första bästa stol va toan så satte mig glatt på den och fortsatte kissa. Typiskt att det va en av köksstolarna och inte toan visade det sig dagen efter..

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0