oh-oh..fart

kära dagbok

När jag var arbetslös så gymmade jag varannan dag och på det gymmet var det en skitsnygg tjej som hade samma träningsschema som jag. Om hon också var arbetslös eller bara desperat kåt på mig vet jag tyvärr inte men jag vet att hon gav mig lite trånande blickar och jag gav självklart detsamma tillbaka.
När hon gick förbi mig medans jag körde sit-ups så valde hon tyvärr jävligt fel tidpunkt. Jag var gasig så in i bomben i magen efter att ha käkat chili con carne 2 timmar innan. Jag behöver nog inte säga att den dåliga tidpunkten hon valde var när jag inte orkade hålla inne det stora gasmolnet som mer eller mindre konkurrerade med Jupiter om den största gas-samlingen i vårat universum.
Efter det så var vi inte på samma träningsschema längre...

over & out

Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne

fin blogg! ;D

2010-11-16 @ 21:04:11
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0