Handbollsklister

Dear diary

På mitt gamla jobb hade vi en gubbe som var ganska otrevlig. Vi bestämde, några stycken, att vi skulle jävlas med honom. Jag sprang iväg och köpte handbollsklister. Medans några lurade ut honom ur rummet så smet jag in och sprayade telefonen FULL med handbollsklister. Sedan ringde en av tjejerna till honom och jag stod utanför hans dörr för att se om skämtet fungerade. Han svarade och hon ställde sig fråga. Dom pratade länge(såg hon till) för att handen skulle fastna ordentligt. När han la på luren så gick det bra att lägga ner den, men när han skulle loss handen från luren så hängde hela luren med upp igen. Hans förvirrade min och hur extremt roligt det såg ut fick mig att bryta ihop utanför hans dörr, tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv.

Over & out


Kommentarer
Postat av: Laila

haha sjukt rolig historia =)

2010-11-28 @ 10:41:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0