bra intryck

kära dagbok

Jag skulle övernatta hos en tjej som jag inte träffat speciellt många gånger. Under kvällen bjuder hon mig på en räkmacka, redan vid första tuggan tycker jag att den smakar lite konstigt men jag åt upp den för att vara artig. Denna räkmacka visar sig senare under kvällen regera ordentligt i mig mage och när vi har lagt oss börjar jag må riktigt illa och känner att jag måste gå upp och spy/skita. Jag smyger försiktigt till dörren och känner sedan att hon har låst den. Jag börjar kallsvettas och väcker henne och berättar att jag måste upp och spy, hon öppnar dörren. På väg mot toan hinner jag inte hålla mig så jag skiter ner hennes brorsas byxor som jag fått låna och när jag väl kommer in och ska sätta mig på toaletten känner jag att jag måste spy, så jag lägger mig i duschen och spyr och skiter om vartannat. Hennes föräldrar vaknar och sen blir allt svart. 

over & out


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

kul med en blogg som denna :)

har dock inget att birda med :P

2010-11-14 @ 18:37:00
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0