Pinsamt


Dear Diary

Jag hade varit och fikat med mina kompisar på ett café och skulle gå på toa efteråt. Jag går in och märker att låset krånglar lite, men tillslut tror jag att jag har låst och jag gör det jag ska. När jag väl sitter där på toan öppnas plötsligt dörren och en kvinna i 40-50 års åldern står där. Hon står där i kanske 2-3 sekunder innan hon säger: "Oj, var det inte låst här?" Jag stammar fram: "Eh...hehe, nej tydligen inte..." och när damen stängt dörren springer jag fram och försöker låsa den-vilket inte går, så jag skyndar mig att sätta på mig byxorna och tar ett djupt andetag för att sen gå ut från toaletten. Sekunden innan hon hade öppnat dörren så märkte jag att det inte fanns något papper och gick då till ett skötbord på toan där det fanns papper, tänk om hon hade öppnat då? ;)
Efter denna incidenten skyndade jag mig från cafeét så snabbt jag kunde, samtidigt som damen också gick därifrån, vilket gjorde det hela ännu pinsammare. Tur att det var just hon som öppnade dörren och inte någon kille i samma ålder, då hade jag dött....

Over & Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0