Petade på gubbens mage

Dear Diary

Jag, min kusin och min bästa vän var på en fotbollscup. Under pausen skulle vi gå och köpa godis från en kiosk som fanns där. Efter att vi köpt godis när vi kommer ut så tappade min kusin en femma under altanen. Min bästa vän får en idé och tycker att vi ska leta fram en kofot. Jag såg att de stod en gubbe nedanför altanen så jag går ner till honom och frågar om en kofot. Han såg lite chockad ut men när jag berättade vad vi ska med den till så ber oss gå in i kiosken och kolla efter en. Jag går förbi honom och min kusin kommer bakom mig och garvar medan min bästa vän inte kan ta sig från platsen för hon stod och skrattade. Jag förstod först inte riktigt vad de skratta åt så jag fråga min kusin sa hon att jag tydligen hade petat gubben i magen och sagt ”dut dut”. Fick någon slags blackout eller något, skämdes jättemycket när jag skulle gå förbi honom igen, men väldigt kul så här i efterhand!

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0