Ny plånbok

Dear Diary

En gång när jag var ute och julhandlade med min mamma och moster så hade jag en ny plånbok och alla vet att nya plånböcker är inte så lätt att ta ur sina kort ur, så när jag skulle betala mitt köp (ett par vita spets trosor) så trillar ett par kondomer ur plånboken när jag tar fram kortet! den ena ställer jag mig på för att ingen ska se den och plockar snabbt upp den men den andra tar en tant i kön bakom mig upp och säger: "det här är inte min, är det din?" jag tittar ner i golvet och viskar ett svagt: "ja" och tar kondomen och stoppar den tillbaka i plånboken tillsammans med den andra, så betalar jag trosorna och springer ut ur butiken. Både min mamma och min moster skrattade hela vägen hem och tillslut vart det även ett roligt minne för mig.

Over & out


Kommentarer
Postat av: Anonym

jäkligt snygg header! =)

2010-12-17 @ 23:08:54
URL: http://alinah.se
Postat av: LIENE

hahaha det här var kul!

2010-12-18 @ 10:00:36
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0