Körläraren

Dear Diary

När jag gick på högstadiet så var jag superkär i en kille, som också var en kompis storebror, jag hade känt honom ett tag och till och med varit hemma hos honom en gång när jag var med hans syster. En dag när jag kom till skolan och hade musik så fick vi reda på att vi hade fått en ny körlärare som även skulle hoppa in på studiestugorna lite då och då. Ni tror inte att det var just han? Självklart får ju inte lärare ha relationer med elever, även om det inte är någon stor ålderskillnad. Så jag gick runt och var olyckligt kär. En dag stod jag med mina kompisar och diskuterade högt om hur het den här killen/läraren var och att jag inte skulle ha något emot att göra vissa saker med honom. Plötsligt ser jag hur mina kompisars roade ansiktsutryck ändras till rädsla och vänder mig om. Då står killen och en annan lärare där..jag blev tyst & ville sjunka genom golvet.

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0