Incest familjefest

Dear Diary
Jag var inne hos våra grannar igår och förfestade. Då berättade en av dom att han/hans kompis varit i Norrland och festat. Dom hade kört "Jag har aldrig" och han fick för sig att dra en fråga som ingen kunde dricka på. Så han ställer sin fråga "Jag aldrig haft sex med någon av mina mor-/farföräldrar" varpå en tjej dricker. Alla tror givetvis att hon skämtar. Men när dom frågar henne lite senare för att försäkra sig så kommer det fram att hennes morfar var nyskild och deprimerad och hon hade ställt upp på att ha lite sympatisex med honom. Snacka om pinsam tystnad. Jag antar att allt är möjligt uppe i Norrland!

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0