för stolt för att be om hjälp

Dear Diary

Det var en solig dag i början av våren! Jag var ute på övning i militären och livet lekte! Jag fick order om att hämta lite utrustning vi hade i ett bilsläp en bit bort. Och nu var det såhär att jag inte nådde allting utifrån. Så jag var tvungen att hoppa in i släpet, och då hände det som verkligen inte får hända! Släpet gick i baklås! Där sitter jag. Inlåst i ett kallt släp. Det är mörkt och jävligt. Stolt som jag är så kan jag inte med att börja ropa och banka. Jag tänkte att jag skulle lösa det själv. Efter typ 5-10 minuter av pillande på låset i desperation så ringer jag en kompis och ber honom diskret komma bort till släpet. Tror ni han var diskret eller? När locket öppnas och ljuset tränger sig in står min "kompis " och det vidrigaste befälet vi hade i lumpen och asgarvar åt mig. Kul! Verkligen.

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0