spy aldrig när du ska ragga

Dear Diary

En gång var jag på en hemmafest, jag blev stupfull. Hängde i en fotölj mestadels av festen men sedan fick jag reda på att killen jag var kär i skulle komma dit. Jag skärper mig för att verka normal men lyckas sådär. Sekunden innan han kliver in genom dörren var jag tvungen att springa till toaletten och spy. Jag hänger från & med nu på toaletten resten av kvällen. Min kära vän är med mig där inne och jag ber henne ropa in "honom". (inget smart drag) Han kommer in för att höra vad jag har att säga och det enda jag får fram är något i stil med: Heeeej, jag har väntat på dig. Ville bara säga att jag tycker om dig! och drar en riktig spya som avslutning på den meningen. Vi blev aldrig tillsammans..

Over & out


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, förlåt om jag skrattar men det var faktiskt lite roligt :P

Jag var på en hemma fest där jag hånglade med en kille, skulle gå iväg och hämta något och när jag kom tillbaka så stod han och spydde över balkongkanten... Det sög :P

2010-12-11 @ 10:11:22
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0