Allt kan hända på bröllop

Dear Diary

För några somrar sen var jag nybliven singel och allmänt festglad och blev erbjuden att hjälpa till att servera på en kompis bröllop. Vi var ett gäng rätt unga tjejer och killar som skulle servera de drygt 100 gästerna och efteråt skulle vi självklart få vara med och festa. Under de timmarna vi serverade la jag märke till brudgummens best man och man skulle kunna säga att det blev en del flirtande där när jag serverade hans bord. Efter mottagningen flyttades borden undan, vi servitriser tog på oss partykläderna och så körde vi! Jag pratade ju en del med den killen jag lagt märke till och det slutar med att han frågor om jag ska följa med ner på en promenad på stranden... Ni kan ju gissa vad som händer där, speciellt med tanke på att vi hade druckit en del också, så efter ett tag var det dags att gå tillbaka upp till festen igen. Precis när vi kommer runt hörnet står en annan snubbe där utanför ingången till lokalen och ju närmre vi kommer, ju tydligare ser jag att det är mitt nyblivna ex som står där och väntar på oss. Killen jag hade varit på stranden med går in i förväg och jag stannar och frågar mitt ex(som också kände dom som gifte sig) vad han gör där? Jag försöker ju uppträda helt normalt och låtsas som ingenting har hänt men så säger han: " Din klänning är ut och in......" Jag tyckte det hela var otroligt pinsamt och i efterhand fick jag reda på att han hade åkt dit för att berätta hur mkt han ångrade sig och ville bli ihop med mig igen. Jag kan ju tillägga att det ryktades i flera veckor efteråt att två från bröllopet sågs göra en del saker på stranden, men jag vet aldrig om det kom fram att det var vi.

Over & out

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha nej vilken rolig blogg! :) ska se om jag kommer på något! 8)

2010-12-06 @ 21:54:32
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: C

Haha, joobbigt! By the way älskar din blogg, super rolig! :D

2010-12-07 @ 17:54:06
URL: http://wikimusic99.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0